DISHONORED 2 - széfek, festmények, zárak, technikai dokumentációk listája (írta caprine)

Jelen leírásban a játékban megtalálható, felvehető a statisztikában is megjelenő eszközök helyét tárgyalom, meg némi ötlet banzai is lesz benne. A térképek kicsit pontatlanok, illetve van néhány terület amikről mivel nincs hivatalos térkép így nem tudtam min jelölni őket (Dunwall Tower). A sorrendet igyekeztem úgy kialakitani ahogy jönnek egymás után, de ha valamihez kell egy kulcs és amiatt nem elérhető csak később, hiába a közelben van, csak akkor írom le amikor már a kulcs is elérhető hozzá. Röviditgetek k:kép, r:runa, s:safe, bc:bonecharm, bp:blue print és utánuk a sorszám.


PÁLYÁK

A LONG DAY IN DUNWALL - DUNWALL TOWER



TOWER DISTRICT


HAJÓ


EDGE OF THE WORLD - DUNWALL STREETS

THE GOOD DOCTOR - ADDERMIRE INSTITUTE




04 THE CLOCKWORK MANSION - AVENTA DISTRICT

Upper Aventa District



Clockwork Maison

Igazi labirintus jön, nem lesz könnyű leírni és követni sem, sokfelé el lehet menni. Belépve fel az emeletre, a üvegajtónál duma a házigazdával (nem látjuk csak halljuk), utána jön 2 clockwork soldier (én csak kvarc katonáknak hívom őket röviden KK, a karjukat kell löni, utána szétesnek) csata. Balra lesz egy elektromos kapu, a nafta ami táplálja alattunk van, tehát amikor meghúzzuk a kart a lépcsőnél, akkor a középen lévő 4 szekrény valamelyikére másszunk fel, a padlóval együtt lemegyünk, és természetesen kapcsoljuk ki. A nafta még jól jön harcnál, vegyük fel, huzzuk meg a kart, mászás a szekrényre az olajjal. Megint az emeleten vagyunk, innentől kezdve lehet menni az előbb kinyitott elektrokapu és a földszinti dupla ajtó felé is.

Fel a lifthez Sokolov-al, harc, fel az 1. emeletre, a liftnél huzalozzuk át az elektromos csapdát, főbejárat (1-2 KK az olajhordóval likvidálandó) és vigyük ki az öreget szekérhez, majd vissza az épületbe. Végső harc, vissza a lifthez, 2. emelet, menjünk a csempés piros kapcsolós helységhez, a kameráknál nyomjuk át a kapcsolót, hogy feltáruljon az erkély, annak sarkában át a korláton a csöveken mászás lefelé a következő teraszra teleport, a fém ajtót kinyitni és itt a 2. lift. Le a lifttel a pincébe az elektromos kapuhoz, az itt lévő hordót nyúljuk le, majd be a liftbe és fel a 3. emeletre vagy a 2.-ra. A 2db 4 karú KK és a célpont likvidálása innentől kezdve eléggé leegyszerűsödik, ha mákunk van akkor 1 hordóval is végezhetünk velük.



05 THE ROYAL CONSERVATORY - CYRIA GARDENS


Épületben - The Royal Conservatory



06 DUST DISTRICT - OLD BATISTA DISTRICT





KAPU!!!

07 A CRACK IN THE SLAB - ARAMIS STILTON'S MANSION


Időugrálgatós pálya (3 évet oda-vissza), a legtöbb képességünket sajnos nem tudjuk használni, mindkét idősíkon vannak cuccok, ezért mindent 2x végig kell járni, és a felvehető csontok runák közül van ami egyik van ami a másik korban van és van ami mindkettőben elérhető, szóval dupla munka.

Ha most befejezzük a játékot megöljük Aramis Stilton-t és visszamegyünk a homokos negyedbe akkor a végeredményként azt kapjuk, hogy volt 4 csont a pályán, de mi csak 3-t találtunk meg! A trükk annyi, hogy a hátsó udvarban az ajtókód megszerzésénél ne nyírjuk ki a tulajt, csak kábítsuk el! (Azt nem próbáltam mi van ha csak simán futni hagyom, akkor lehet a 4. elérhető lenne.) Ekkor a romos korból egy felújítás alatt lévő kor lesz, sok új cucc, szinte minden bútor máshol van, új civilek, és megjelenik a 4. csont. A homokos negyed már nem lesz homokos, bekerül még 1 rúna és 3 csont is rá, és Aramis-tól a hajón megkapjuk a következő pályán lévő palota térképét!



08 THE GRAND PALACE - PALACE DISTRICT


A runától menjünk tovább és bejutunk a black market mögé, a civilnél (delivery woman) lesz a pálya elején lévő hajó ajtajának kulcsa, és az itt a sikátorban lévő kapuhoz való kód is nála van.


Grand Palace




09 DEATH TO THE EMPRESS - DUNWALL STREETS


Mielőtt átmennénk a toronyba, mindent töltsünk fel egyrészt a City Watch Armory-ban elég sok minden van (térképen 3) a kulcsát a black market-ben vehetjük meg, másrészt nem lesz több fekete piac, tehát minden vegyünk meg (főleg nyilakat), és minden skill-t állítsunk be magunknak.

Dunwall Tower


Toronyban

Egyébként nincs vége a gyüjtőgetésnek, mert ha újrajátszuk a már végig tolt játékot, de most a "new game +"-t inditva, akkor a hajón az első ébredésünkkor kapásból kapunk 2 csontot a szobánkba.



Ugrás a játékok listájára
Visszatérés a Kezdőlapra