Max Payne 3 - rejtett tárgyak (írta caprine, 2012)
Sok mondanivalóm nincs a játékhoz. A lista a játék során megtalálható arany fegyverek és elszórt bűnjelek / információk begyűjtését
szolgálja. Az infók összeszedésének az adott achivement elérésén kívül sok értelme nincs, de ez is egy (divatos) plusz feladat a játékban. Viszont a fegyver alkatrészek
begyűjtésévél az adott fegyver tárkapacitása az 1.5 szeresére nő, ami némiképpen kényelmesebbé, könnyebbé teszi a játékot, pláne magasabb nehézségi szinten. Pályánként
1-3 fegyver van, minden fegyvernek 3 darabját kell megtalálni. Ha nyomunk a játékban egy ESC-t, akkor a jobb alsó sarokban megtekinthető a lista az információkról, a
megszerzettek értelemszerűen ki vannak pipálva. Az ismeretleneknél kérdőjel van, viszont ha újrajátsszuk a pályát, akkor megjelenik a nevük így abból már könnyen
kitalálható mit is kell keresnünk. Szerencsére a listában olyan sorrendben vannak a tételek, mint ahogy fizikailag is következnek egymás után, ez komoly segítség.
A fegyverek ikonja ezen lista felet van, amelyik részt megszereztük az arany színűre vált, itt viszont sorrend nincs. A bűnjelek megtalálását nehezíti, hogy nem tudjuk
mi az pontosan, mit keressünk. A fegyvereknél arany színű elemeket kell keresni, azt esetenként elég messziről is ki lehet szúrni. De a bűnjel lehet egész kicsi, és
egész nagy, lehet a földön, vagy éppen a falra feltűzve. Csak akkor tudjuk meg hogy az-e ha elég közel mentünk hozzá, mert akkor megjelenik a felvétel opció.
A listát eredetileg ketté bontva készítettem el, minden pályánál leírtam a fegyverdarabokat meg külön a bűnjeleket, de végül úgy döntöttem, jobb egybegyúrni a kettőt,
és így nem kell 2 listát figyelni, elég egyet, és a megtalálás is sokkal könnyebb, több a tájékozódási pont. Hogy elkülönüljenek a bűnjeleknél a
szöveg kék színű, a fegyvereké pedig maradt fekete. Hogy még egy kicsit segítsek, a fegyvereknél külön jelöltem melyik rész található az adott helyen (cső, váz,
tus, markolat, távcső....), így ha valaki végigment a pályán és megtalálta magától amit meg tudott, akkor megnézi, hogy melyik fegyverből mi hiányzik és azt célirányosan
tudja megkeresni.
Lista a játékban a 28-as patch felrakása utáni hibákról:
- Egy két helyen előfordulhat, hogy lelőnek mielőtt még megkapnánk az irányítást, vagy volt ahol az átvezető rész után kiraknak a biztos fedezékből. Ez azért elég durva humor.
- Ha kapunk egy halálos lövést valakitől és van tablettánk, akkor kapunk egy esélyt (Last Man standing), hogy ha lelőjük az a tagot aki ránklőt, akkor tovább mehetünk. Ezzel
az a gond, hogy több ellenfél esetén is kötelezően azt az 1 embert kell eltalálni aki lelött minket, a többiről elrántja a szálkeresztet ami első és sokadik alkalommal is elég
furcsa érzést kelt bennem. A másik, ha a célpont közben fedezékbe került, akkor is erőlteti a lövést, pedig semmi esély az eltalálására, csak nézzük végig tétlenül az animációt.
Külön öröm amikor pont kifogy a fegyverből a lőszer, tárazni közben nem lehet, csak csattog az ütőszeg, ezt is valahogy máshogy kellett volna megoldani. Volt olyan alkalom,
hogy ilyenkor átváltott pisztolyról az éppen nálam lévő gránátvetőre (semmilyen más puskánál nem csinálta meg ezt a cserét), na ezzel meg zéró az esély, hogy az adott idő alatt
egyáltalán a gránát célba érjen, ráadásul ilyenkor más íveken is repül mint egyébként, szóval még a célzás is gáz.
- Nekem úgy tűnik, hogy az AI nem veszi figyelembe a növényzetet, pontosabban átlát rajta, és a füstön is! Erre a nagy reptéri váró és a középen lévő növényzet tipikus eset,
de a rendőrségen amikor a lifttel feljönnek a zsaruk és füstgránáttal nyitnak az ott lévő növényzet is jó példa erre.
- Sok esetben eltűnnek a hullák, tárgyak, fegyverek ha kicsit visszamegyünk.
500 forintos kérdés, hova tüntek a nemrég felrobbant motorok???
- A panamai részben a lemészárolt civilek a másik partra kerültek át a hajótól, miközben a katonák meg kötélen csúsznak át arra a területre? A civilek is így mentek át?
Ráadásul a civileket felviszik az épület legfelső szintjére lelőni, ennek így mi értelme van? Lent is le lehet őket lőni, fentről esetleg ledobni lenne őket érdemes. Túl van
spilázva kicsit ez a sztori.
- Az agyonpáncélozott bukósisakos akinek egy plexiszerűség van az arca előtt van amikor a fejre irányzott 1 lövéssel leszedhető, van amikor 30 se elég.
- A reptéri vonatnál amikor velünk párhuzamosan halad egy másik szerelvény és abból lőnek ránk, előfordult elég sok alkalommal, hogy valakit lelőttem, de az nem halt
meg, hanem sérülten a padlón feküdt. Viszont ezt ugye nem látni, és mivel nem látni lelőni se lehet, és a pályának addig nincs vége amíg van élő ellenfél, magyarán lehet
visszatölteni a mentéspontot.
- A lassítás a fontosabb helyeken értelmes ötlet, ezzel érzékeltetik, hogy itt most valamit majd csinálni kellesz. De a reptéri vonaton a mészárlás után végigmentem összeszedni
a lőszert, erre minden egyes ajtónál feleslegesen belassított. Legalább itt kihagyhadták volna ezt az ötletet, mégis mit képzeltek sátort verek fel a szerelvénybe? Biztos, hogy
valamelyik ajtón ki fogok menni előbb-utóbb, hülye tervezők/tesztelők.
- Egyes videókat nem lehet átugrani, ami egyre több játékban divat sajna. Amit át lehet, azt meg csak akkor, és csak akkor lehet amikor az erre néhány másodpercig
figyelmeztető felírat megjelenik. Ha hamarabb nyomjuk meg az ENTER-t akkor nem foglalkozik vele, és ha később akkor se, sőt sok esetben ha kicsit lassúak vagyunk akkor se,
hiába van még kint a felírat. Értem én, hogy a full HD felbontású videók elkészítésébe hónapokat öltek, egyszer nézze is végi őket az ember, ezzel egyet is értek. De ha már
egyszer végigtoltuk a játékot, tehát minden videót megnéztünk egyszer minimum akkor a következő újrajátszásnál had legyen már meg az a szabad akaratom, hogy megnézem-e a videót
vagy sem. Köcsög egy módszer a tervezők részéről ennek a szabadságnak a megvonása, ellopása, gyakorlatilag az időnket lopják vele, ráadásul teljesen értelmetlenül.
- Nem csak átugrani nem lehet a videókat, hanem gyakorlatilag semmit nem lehet csinálni közben. ENTER-t ütve a halvány STILL LOADING felírat fogad a jobb alsó
sarokban. ESC gombra reagál csak érdemlegesen, de erre is csak a PAUSE jelenik meg, de hogy kilépjek a főmenübe mert dolgom lenne, meguntam, stb. arra nincs lehetőség,
csak visszatérni a videóhoz, még egy mínusz pont a fejlesztőknek. Ráadásul elég sok és hosszú videó van a játékban, például új játék kezdésénél nem mértem le de olyan 5 percet
kell végigülni, vagy a hajós üldözés után is elég hosszú a tétlenségi idő, mert nyugodtan nevezhetjük ennek. Én speciel a 2. újrajátszásnál inkább elmentem fogat mosni,
addig is haladjunk valamivel, de a gyorsabbak le is tusolhatnak ennyi idő alatt.
- Hibás videók mert ilyen is van. Amikor leszállunk a reptéren vonatról, akkor a rendőröknél a G36-asban mindkét tár benne van, tehát a dupla hengeres és a kisebb íves
egyenes is egyszerre, miközben a miénkben meg nem. De lehetne még sorolni....
- Engem zavar a videóknál használt vibráló, a 3D videókra hajazó effektus, a recsegés, hullámzás, és a többi effektus ami a képet megrázza, megbontja. Első alkalommal
jópofa, utána már inkább idegesitő.
- Van 1-2 eset amikor Max-tól nem látni a célpontot.
- Hollywoodi akció és forgatókönyv feelingem van, időnként baromira nem logikus dolgok történnek amikre annyi az esély mint a lottó ötösre. Például a motorcsónakos
üldözésnél az eldobott gránát ami tönkreteszi a motort. Mennyi az esélye, hogy egy ilyen eldobott gránáttal eltalál valaki egy száguldozó motorcsónakot de úgy, hogy az pont a
motortér felett robban? Ha már tőlünk 1 méterre robban fel a gránát akkor mi miért nem sérülünk meg? Passos meg minden szerszám és tudás nélkül 10 sec alatt megcsinálja a sérült
motort? A csónakos ugratás miközben még le is kell szedni vagy 4-5 tagot hát elég extrém ötlet, olyan Fast & Fouris-os. Vagy a falevában amikor leütjük a ránk pisztolyt fogó
tagot akkor a fegyverekkel telizsufolt lakásból 1 szál pisztollyal és 1 tárral távozunk, ne már! Ennyire hülye a karakterünk??? A falevában lévő kupiból felhívjuk Passost, aki
az egész pályarészen meg sem jelenik (na jó a helikopter), viszont Da Silva a semmiből előttünk terem? Honnan tudta, hogy ott vagyunk? A templomban a pulpitusnál a telefont
keresni, ez normális ötlet? Jó ha kéznél van végül is, nem árt a forró vonal a papoknak a főnökükhöz:) Mármint ki látott már mise alatt telefonáló papot?
- Egyes fegyvereken szokott lenni lámpa, vagy lézeres célzó. A problémám az, hogy semmit sem érnek és alap esetben be vannak kapcsolva, pedig logikusan gondolkodva az
alap esetnek a kikapcsolt állapotnak kellene lennie. Van nálam egy ilyen fegyver, kikapcsolom a lámpát (alap esetben B gomb), eldobom, felveszem és megint be van kapcsolva,
gratula. Ráadásul nekem határozottan úgy tűnik, mintha ezekkel a lézeres célzókat bekapcsolva a fegyver jobban ugrálna mint nélküle.
- Elveszi a nagyobb fegyverünket és időnként még a tablettáinkat is a játék (például a diszkós pályánál a helikopterről lelógás majd leeséskor, volt amikor itt 9 adagot is buktam).
- Visszatöltéskor (lelőttek ezért újraindult a rész) több alkalommal kiszúrtam, hogy kevesebb lőszert adott mint amire határozottan emlékszem, hogy volt nálam amikor erre
a pályarészre léptem. Például pisztolynál 80 helyett 25, dobtárasnál 150 helyett 75, mit ért akkor a mentés ha nem ment el minden állapotot hanem egyeseket véletlenszerűen adja?
- 9-nél több gyógyszert nem tud felszedni, amire elég kicsi a játék során az esély de a focipályán azért össze lehet hozni 10-et is, csak azt már nem tudja felvenni. Utálom az
ilyen korlátokat, miért nem lehet annyi lőszer nálam amennyi én akarok. A diszkópályán is pont el lehetne érni a 9-es limitet, de ha már összeszedtünk 9-et az se számít, mert utána a
helikopterről leeséskor amúgy is elveszik tőlünk, pedig akkor nagyobb szükség lenne rá mint előtte (a földet éréskor kapásból megsérülünk, tehát rögtön kellene 1 adag, sőt majdnem 2).
- Néhány helyen lerak a játék guggolásba ha arra megyünk, nem igazán értem miért? Például a focipályán az íves folyosóra (ahol az üzletsorok vannak és fentről is lőnek az
üvegkorlátú folyosóról) kimenve a bűnjelnek számító véres oszlophoz, de még volt valahol egy hely ahol szintén ezt csinálta mindig ha odamentem.
- A templomban bent a felső részen lévő tag akit lentről nem lehet lelőni csak ha felmentünk a lépcsőn az nagyon idegesítő ám. Először azt hittem én vagyok ügyetlen, de
kiderült, hogy csak szándékosan szívatnak, hogy mindenképpen felmenjünk hozzá.
- Tárazás közben ha benyomunk egy gyógyszeradagot akkor a tárazás animációja végig megy, de ha nézzük a lőszer számlálót akkor látni, hogy a tárcsere nem történt meg, erre figyeljünk.
- Ahogy néztem, legalábbis az első 2 nehézségi fokozaton a tablettákkal félig lehet magunkat meggyógyítani, mégis pont a hard fokozaton előfordult, hogy jó 80%-ot is teljesen
meg tudott gyógyítani 1 adag. Ezt a logikát nem is értem, nem fordítva lenne logikusabb, hogy a könnyebb fokozaton gyógyít többet??? Még talán megérteném ha kevesebb tabletta
lenne a pályán hard fokozaton és ezért hatásosabb, de nekem úgy tűnik ugyan annyi van.
- Korlátozzák több esetben is a tüzelési terünket, már minthogy esetenként nem fordulhatunk körbe csak adott szögben amit én utálok. Például a motorcsónakos résznél egyes
célpontokra (parton lévő emberek, vagy később a követő autók), meg kell várni amíg a számunkra engedélyezett körbe kerülnek, addig szabadon lövöldözgethetnek ránk és nem tudunk
ellene semmit se tenni!!!! Baromság a köbön! Szeretném kilőni a parton a tagot, de éppen kirohant a célterületemről, igaz, hogy benne van a látóterembe de nem lehet ráfordulni,
meg kell várni amíg a hajó odébb sodródik és akkor lelőhető, mekkora baromság már, újabb fekete pont.
- Spanyol nyelv okés (bocs, portugál:)) ha már azon a nyelvterületen játszódik a játék miért is ne. De könyörgöm legalább a felírat legyen angol, értsünk már meg belőle
valamit! Arról ne is beszéljek amikor keverik az angollal. Például Becker mond olyat, hogy a mondat eleje még angol, a másik fele meg már spanyol, mekkora egy kis fére..... Plusz
volt néhány eset ami nem volt felíratozva.
- A nagyobb csúzlikkal jobban szeret mindenki menni (bár nem igazán hatásosabbak), erre sok alkalommal a videó után az alap fegyvert adja a kezünkbe, nagyon zavaró hiba,
még egy nagy fekete pont.
- Sokáig tart a fegyvercsere, bár ezen a téren eléggé életszagú a játék, csak nem ehhez vagyok szokva.
- Ha túl közel vagyunk valamihez akkor a fegyvert felfelé tartja és felfelé lő, idegesítő, pláne 1-2 helyen szerintem mintha indokolatlan is lenne.
- Időnként olyan érzésem van, hogyha az ajtó kerettől kicsit beljebb állunk mert átlósan akarunk ellőni az ajtófélfa mellett, mintha a golyónak alapvetően a falba kellene csapódnia
és nem elmenni mellette, de mégis sikerül. És fordítva is igaz, van hogy úgy érzem itt még elment volna a golyó közben meg a falba csapódik.
A felső képen vajon miért tarja felfelé a puskát, és picit odébb mászva pedig miért nem? Arra lejt a pult?
Az alsó képen a szálkereszt elég érdekes helyre került.
- Zseniális (általam régóta hiányolt) ötlet, hogy lehet a célkeresztet menet közben váltani jobbra/balra (alap esetben a H gomb). A többi játékban ugye ezt a gondot úgy
oldják meg, hogy középre rakják a célkeresztet ami miatt kicsit feljebb kell tenni a kamerát, vagy fixen jobb oldalra teszik ha már amúgy is jobb kézben fogja az ember
a fegyvert. De itt időnként magától is vált a játék a két oldal között, amit alapból nem értek, hogy ezt milyen logika alapján teszi meg? És ha már vált akkor miért pont arra
az oldalra teszi át mint ahova nem kéne, nagyon zavaró. Aztán átrakom a jó oldalra, erre néhány másodperc múlva visszateszi, hülye ez? Nehogy már ő döntse el nekem mi a jó! A roncs
hajótelepen nekem többször is magától váltogatott, még egy nagy fekete pont.
- A buszpályaudvarnál amikor a busz a falba csapódott nekem első alkalommal az akció elkezdésétől végig bullet-time volt. Mire az összes tag a célkeresztbe került legalább
5 perc eltelt, kezdtem unni magam. Később más fokozaton játszva már normálisan ment, nem tudom mi volt a gond.
- A G36-osban a hengeres tár szerintem nagyobb kapacitású mint 40 töltény, inkább 100 környékén van.
- Előfordult, hogy a fegyver ami a lelőtt ellenfélnél volt átesett a falon a másik oldalra, vagy maga a hulla eset át a szilárd falon.
- A fal másik oldalán leeső gránát ami engem is megöl miközben a fal sértetlen marad elég érdekes. Ráadásul volt 1-2 alkalom amikor nem is láttam a repülő gránátot, már csak az
ikonra lettem figyelmes, hogy mellettem van.
- A focipályán történt amikor üldöztem a pénzzel futó tagot, hogy a rács másik oldalán lévő katona hozzám akart vágni egy gránátot, de túl közel volt a rácshoz, gyakorlatilag
a lábához esett le, de még csak meg se sérült a robbanástól, el se esett, bravó.
- Ha már gránát akkor nekem miért nincs legalább füstgránát? És az RPG? Ez micsoda diszkrimináció már!
- Volt, hogy eldobtam egy teli táras pisztolyt. Ilyenkor a lőszer is megy vele, felvettem egy SMG-t helyette, elmentem az általam teli tárral eldobott pisztolyhoz de nem vette
fel belőle a lőszert, ez hiba, mivel a többi elejtett fegyvernél mindig felveszi a benne lévő lőszert, de az általunk elejtettnél nem mindig. A puskáknál az eldobásukkal a
lőszert is eldobja általában, tehát ha felveszünk egy másikat akkor az addig összegyűjtött lőszernek nyoma sincs, ez is gáz. Tudom, hogy ez így életszerű, ha eldobjuk a fegyvert akkor a
benne lévő lőszer is vele menjen, csak a többi játéknál ez nem így van.
- Volt amikor easy fokozaton nehezebb volt valakit lelőni mint magasabb fokozatban.
- A fejlővés az igazán tuti módszer, de hogy nem legyen egyszerű dolgunk többször olyan érzésem volt, mintha szándékosan elhajolnának a golyó elől a célpontok, ilyet eddig más FPS-ben nem láttam.
- Előfordult, hogy fejbe lőtt tag megint felállt, sőt volt olyan egy szál pólós CS tag akibe egy egész tárat kellett belelőnöm mert mindig vissza felállt, csak lestem, ki ez, Jason unokája?
- Volt, hogy a Wreckage achivementre (200 jármű felrobbantása) gyúrtam, és erre a reptér volt a legjobb alkalom ahol a végén Da Silva vezet, mi meg a napfénytetőn kihajolva a
dobtáras gránátvetővel lőhetjük az autókat. Itt az akció legelején jobbra lesz 3 katona, akiket volt, hogy nem lehetett ezzel a giga csúzlival leszedni, fel se vették a mellettük
robbanó gránátot, mintha csak vízipisztollyal lőttem volna rájuk. Tovább menve a rendőrautókat robbantgatva az abból kiszálló tagokat a mellettük felrobbanó autó nem igazán rázta
meg, mintha mi sem történt volna csak tüzeltek rám tovább. Újrajátszottam a cheickpontot legalább 20 alkalommal de semmi változás. Nagyon zavaró volt, hogy az autókat le lehetett
szedni az embereket meg nem. Később más fokozaton már nem jött elő ez a hiba.
- Nálam több alkalommal befagyott a játék kilépés közben, de úgy hallom másnál is. Ilyenkor nincs más megoldás mint CTRL+ALT+DEL és a taskból kilőni a maxpayne3.exe-t.
- Jó ötlet, hogy az adott területen az utolsó ember halálát mindig lelassítja a program, ezzel is jelezve, hogy ő volt az utolsó célpont, most már nyugi van. Na most a rendőrőrsön
van egy raktár ahol át kell menni a rácsos kapun, a rács másik oldalán jelenik meg az utolsó célpont futva. Tüzeltem, elindult a lassítás, ebből tudtam itt már több dolgom nincs, a
lövedékek elindultak a tag felé, de amikor a rácshoz értek, akkor azon gellert kaptak, és a tag sértetlen maradt. Na ezt vagy 2-3x megcsinálta, ennyit a halálbiztos lövésről:)
- Van több rész, ahol a szakasz végén le kell lőnünk néhány tagot, majd mielőtt bármit is csinálhatnánk rögtön videó, és utána viszont megint egy tűzharc jön, ahova a félig üres
tárral érkezünk, hiszen nem volt még lehetőségünk tárazni. Na most ezt vagy úgy kellett volna megoldani, hogy hagynak a videó előtt időt a tárazásra, vagy a videó után automatikusan
mindegyik feltöltésre kerül. Egyébként volt olyan, hogy szakasz átlépése után kevesebb volt az egyik fegyver tárjában mint előtte.
- Idegesitő, hogy alapértelmezésben az újabb szakaszra lépéshez el kell érni valami pontot, mondjuk egy ajtót, ez így normális. De vannak esetek amikor itt ez nem így van, hanem
mondjuk kinyirunk mindenkit és már jön is videó ami átvisz a másik pályarészre, a leszedett ellenfeleink felvehető felszerelését meg szépen elbukjuk. Miből tartott volna például a
temetői pálya első részén megvárni, hogy elmenjek a kapuhoz??? Helyette jön a videó a kamikaze soförrel, és mi lenne ha előttem volna előtte az összes patronomat? Akkor mivel
löttem volna le a sofőrt??? Zavaró megoldás.
- Voltak textura hibák, olyan például, hogy Da Silva karaktere az átvezető videóban nem volt benne az autóban pedig ő vezetett, illetve ebben az esetben a szelleme:)))
Pályalista:
- Something Rotten In The Air
- Nothing But The Second Best
- Just Another Day At The Office
- Anybody Can Buy Me A Drink
- Alive If Not Exactly Well
- A Dame, A Dork And A Drunk
- A Hangover Sent Direct From Mother Nature
- Ain't No Reprievement Gonna Be Found Otherwise
- Here I Was Again, Halfway Down The World
- It's Drive Or Shoot Sister
- Sun Tan Oil, Stale Margaritas And Greed
- The Great American Savior Of The Poor
- A Fat Bald Dude With A Bad Temper
- One Card Left To Play
CHAPTER I. - SOMETHING ROTTEN IN THE AIR (első pálya, a gazdagoknak rendezett partira betörő emberrablók megleckéztetése)
1 fegyver (PT92 pisztoly) / 2 infó
- PT92 3/1 (váz) - ott ahol az első tagot le kell lőni majd még kettőt a folyosó végén bal oldalon az üvegablaknál a földön, a falból kiugró oszlop némileg takarja
- Celebrity Magazine - ahol az első tagokat leszedjünk mielőtt leugranánk a medencébe a lakásban a bal oldalon az alacsony asztalon (dr. Arthur Fischer ő lenne a szervrabló a szállodából?)
- PT92 3/2 (zárvár) - ha az első 3 tag lelövése után beléptünk a fogadó aulába a jobbra lévő bejáratnál az 1 és a 2. oszlop között a földön a zöld növények előtt
- Dropped photo - a garázsban lent ha megyünk felfelé a B szintről az A szintre ahol akkor a lábunk előtt lesz a földön, figyelmeztetnek is rá
- PT92 3/3 (tár) - már lent a garázsban miután felnyitottuk a gombbal a rácsot jobbra az átellenes sarokban a B01-es oszlopnál a földön
CHAPTER II. - NOTHING BUT THE SECOND BEST (a diszkós pálya ahol mindhárom védencünket egyszerre lenyúlják)
2 fegyver (38. Revolver / Mini-30) / 6 infó
- 38. Revolver 3/1 (markolat) - ha megkaptuk az irányítást a táncparkett végén a DJ pult mögött a földön
- Nightclub Flyer - ahol Marcello dühöng a krimó tulajának, hogy a legjobb helyet elfoglalta a focisztár Claudio, ezen a területen 3 dolog is lesz: - 1. a bárpult sarkán lévő szórólap ...
- Mini-30 3/1 (tus) - 2. a félköríves bárpult mögött a földön ...
- Dead Soccer Star - 3. az ablaknál a nagy bőrfotel lábánál a fekvő focisztár Claudio hullája
- 38. Revolver 3/2 (váz) - a lilán megvilágított táncparkettes részen a DJ pultjában bent a földön, előtte fel kell menni a lépcsőn és 2 ajtón átmenve lehet oda bejutni
- Ex-Cop - a világító kilincses budik közül a középsőben a volt zsaru, vele több találka is lesz később
- Torn Dress Piece - a világító kilincses budinál a mosdópult szélére felakadt ruhadarab
- Portuguese Newspaper - konyhába a magnó mellett lévő újság
- Mini-30 3/2 (váz) - a konyha után a kínai étterem a belső kör alakú részén, annak is a hátsó részén a 2 2 fakk közötti szürke pulton
- Mini-30 3/3 (cső) - ha leestünk a helikopterről, a leszálló pálya alatti (nem útba eső) helységben az ajtó és az ablak között a földön
- 38. Revolver 3/3 (dobtár) - ahol a nagy megvilágított feliratok vannak, az utolsó (illetve mivel balról olvasunk az első) betű mögött a rámpa legvégén hever
- Giovanna's Necklace - Giovanna leesett nyaklánca ami a tetőre ugrásos rész után a lépcsőházban lefelé menve a földön lesz
CHAPTER III. - JUST ANOTHER DAY AT THE OFFICE (a focipálya ahova a kizsarolt pénzt visszük egy kávédarálóval és rögtön karon lőnek minket)
2 fegyver (M10 / M82A1) / 4 infó
- Piture of Victor - ha leszedtük az első néhány tagot a kis focipályán, az orvosi helység melletti edző szobájában a falon lévő kép
- Blood Stained Door - Viktoros kép után a mini focipályát elhagyva a lift előtt aminek meg kell nyomni a gombját ettől balra lesz egy folyosó, a végén lévő zárt véres ajtó
- M10 3/1 (tár) - a terem ahol Passos elkapja az egyik vérző tagot majd nemsokára megjönnek a többiek, a sarokban lévő videokamerás helységben az ablak alatt a szőnyegen
- M82A1 3/1 (váz) - a sportszer részlegen ahol a 2 tag lehúzza a rolót, a lövöldözés után a kezdő ponttól menjünk kicsit vissza a bejárat felé, a focistákkal telepingált falnál a polcon
- Blood Stained Hallway - lesz egy íves folyosó ahol a zárt boltok vannak, lesz több katona, fent a függő folyóson is lesznek többen, kb. középen jobbra a két hotdogos pult között a véres oszlop
- M10 3/2 (váz) - Passos megkapja a puskát, mi meg kijutunk a nézőtérre, de ne menjünk a nézőteret elválasztó rács felé, hanem balra le a legalsó sorhoz, a földön
- M10 3/3 (cső) - az íves folyosó rész amin a sok kupa van a közepén ahol a nagy fotelek vannak a VIP nézőknek a legalsó fotelben
- Soccer Star Memorial - az íves folyosó rész amin a sok kupa van a legvégén lévő a diszkóban lelőtt focisztár Claudio emlékhelye
- M82A1 3/2 (távcső) - ha felmentünk a lifttel, megérkezik néhány gránátokat dobáló katona, itt a liftből ki, egyenesen előre le a lépcsőn, legalul balra és a sarokban lévő beugróban a földön (utána lesz a mesterlövész menekülés amikor Passos fedez minket)
- M82A1 3/3 (cső) - amikor megérkezünk az utolsó sniper felé és fel kell menni a lépcsőn miközben a közvetítő helységből becéloz minket a távcsövessel, na meg még 3 gyalog galopp is van, a legfelső üléssor jobb végében fent a falnál a földön (ide nem lát a sniper:))))
CHAPTER IV. - ANYBODY CAN BUY ME A DRINK (a digó srác kinyírása a bárban majd menekülés a maffiózó papa bérencei elől)
3 fegyver (1911 / SAP-40 / M500) / 3 infó
- 1911 3/1 (váz) - rögtön a bárban a bejárattól jobbra a falon lévő telefon alatt a földön
- 1911 3/2 (tár) - a bárban a billiárd asztal után menjünk fel a lépcsőn (ahonnan egy tag sörétessel lövöldözött) a beugróban a földön
- 1911 3/3 (cső) - ha kiléptünk a bárból akkor a lépcső tetején találjuk magunkat a video végén, és az udvaron lesz 2 autó néhány taggal, menjünk vissza le a lépcső aljára, a földön hever
- M500 3/1 (cső) - lakásunkban a fotel mögött a földön
- Max's NYPD badge - lakásunkban a fotel mögötti kis asztalon a rendőr jelvényünk
- Newspaper Clippings - az öngyilkos tag szobájában 2 is van, az első a WC melletti falon a sok újságkivágás
- Brewer's Journal - .. a másik egy csőbomba receptje az asztalon
- SAP-40 3/1 (váz) - az öngyilkos által felrobbantott égő szobában hátul az eldőlt polc előtt a földön
- M500 3/2 (tus) - ha feljutottunk a tetőre akkor menjünk jobbra körbe mert a kijárati épület mögött lesz a földön
- SAF-40 3/2 (tár) - ha megvolt a víztornyos incidens akkor ne a társunk után menjünk hanem pont ellentétes irányba a tető végére ahol egy piknik asztal is lesz, és itt a lejáró tégla épülete mögött a földön
- M500 3/3 (marok + tár) - ha a ledőlt víztoronynál bementünk a házba, majd fel a lépcsőn akkor előre (jobbról fognak lőni), ki a pallóra, és balra körbe, a legvégén lesz
- SAF-40 3/3 (cső) - ha beestünk a garázsba az irodában a rezsó mellett az asztalon
CHAPTER V. - ALIVE IF NOT EXACTLY WELL (a vízparti roncstelep)
2 fegyver (micro 9mm / LMG .30) / 6 infó
- Parked Helikopter - ahogy kiléptünk a partra egyenesen előre a rácshoz ahol a tusszedéshez használt kávédaráló látható
- Ransom Note - ha a parton álló autónak kilőttük az ékjét amitől az belegurult a vízbe, akkor a következő épületben a monitor előtt az asztalon a papírdarab
- Micro 9mm 3/1 (tár) - ha kiléptünk a felhúzható ajtón és kivégeztünk a szemben pihenő 3 tagot meg az utánuk érkezőket, az ajtótól jobbra a konténernél a nagy ládára másszunk fel a két konténersor közé, és a másik konténer tetején lesz, lentről nem látható!
- Video Camera - a helységben ahol középen áll egy 3 lábú kamera, maga a kamera
- Micro 9mm 3/2 (cső) - ha abból a helységből ahol a túszt kamerázták kijöttünk az udvarra a jobb felső sarokban az eltolható rácsos kerítésnél a földön
- Micro 9mm 3/3 (váz) - amikor a felfüggesztett hajó leszakad alattunk a szemben lévő lépcsőn fel, és a folyosó végén a földön
- Branco Family Photo - az alattunk leszakadt hajónál a bent lévő irodában az asztalon lévő családi fotó
- Nightclub Floor Plans - ha az udvarról aminek a közepén lesz a muníció belépünk az épületbe (legyen a neve X), a bent lévő irodában az asztalon lévő tervrajz
- Boathouse Newspaper - az előbb említett X épületben a sarokban a priccsen lévő újság
- LMG .30 3/1 (tus) - X épületből a földszinten lévő ajtón menjünk ki az udvarra, a konténerben a szeméthalmon
- LMG .30 3/2 (váz) - annál a helységnél amiben az átjárót működtető kapcsoló van, az előtte lévő bódéban a földön
- LMG .30 3/3 (tár) - a mólos résznek a vége előtt a bal oldalon a rácsnál a földön
CHAPTER VI. - A DAME, A DORK AND A DRUNK (R. Branco irodaépülete, amit nemsokára megrohamoznak és az áruló miatt el is végzik a munkát)
1 fegyver (MD-97L) / 5 infó
- Rodrigo's email - ahogy leszedtük az első néhány tagot, a jobbra lévő üvegfalú sarokirodában kettő is lesz, az első a laptop (sárga karika), ...
- File on Fabiana - ... a másik az asztalon lévő füzet a feleségről (piros karika)
- Architectural Models - a nagy irodában ahol a makettek vannak a balra középen lévő makett (a Branco épületről ahol az első támadás volt)
- MD-97L 3/1 (tus) - ahogy leszedtük az első néhány tagot, a balra lévő üvegfalú irodában a PC-s asztal mögött a földön
- MD-97L 3/2 (cső) - miután működésbe léptek a biztonsági ajtók és lementünk a lépcsőn, a következő medencés, vízeséses kis udvaron jobbra a pallón jól láthatóan
- School Pictures - az üvegfalú folyóson a falon logó 3 kép
- MD-97L 3/2 (váz) - a kijáratnál ahol el akarnak ütni majd egy jól felpáncélozott taggal kell megküzdeni + néhány másik ember, szóval itt az aulában a vitrinbe lesz amiben egy makett is van
- Dead IT Guy - az égő épületben az utunkba kerülő IT srác holtteste
CHAPTER VII. - A HANGOVER SENT DIRECT FROM MOTHER NATURE (falavai csatánk)
2 fegyver (SAWN-OFF / SPAS-15) / 9 infó
- Ex-cop - miután kifosztottak, és elmentünk az asztalnál sziesztázó 4 bennszülött mellett, felfelé menve a magasba felhelyezett piros betűs "O Palacio" tábla előtt balra lévő ház nyitott ablakában fogjuk meglátni a volt rendőrt immáron 2. alkalommal
- SAWN-OFF 3/1 (tus) - a kupi WC-jében a földön
- Photo of Serrano - a kupiban a sarokban ahol Da Silva rendőrrel beszéltünk a fotel előtt a földön Serrano fotója, csak a lövöldözés után vehető fel
- Tourist - a kupi kijáratánál jobbra lévő helységben az ágy alatt lévő kifosztott digó
- Lower Gang Spray Tag - mielőtt belépnénk a gyárba ahol a lánccal jutunk fel az emeletre az ajtó mellett balra lévő bandajel a falon
- SAWN-OFF 3/2 (eleje) - ha beléptünk a gyárba és feljutottunk a lánccal majd lefelé jövünk az irodába (ahol a távcsöves is van meg a muníció) ennek az ajtaján kilépve balra a sarokban a földön
- SPAS-15 3/1 (cső) - a gyárnak a másik oldalán, ha felmentünk a lépcsőn az ajtótól balra a 3 hordó takarásában a földön
- SPAS-15 3/2 (váz) - a gyár után ha átmentünk a nagy rozsdás fémkapun és meglátjuk Serrano vörösbe bugyolált fejű emberét a ház amin sétált annak az oldalában az acél elemek takarásában
- Middle Gang Spray Tag - Serrano vörösbe bugyolált fejű emberének a házának az oldalán a 3 fegyverest ábrázoló grafiti
- SPAS-15 3/3 (tus) - Serrano vörösbe bugyolált fejű embere után le kell majd esni balra vagy jobbra, ha jobbra ugrunk le, akkor a lábunk előtt lesz a földön
- Shrine to Claudio - még a droglabor előtt a falon a nagy kék Claudio grafiti
- Flyer for Giovanna - a füvön átgázolós rész után mielőtt belépnénk a házba jobbra a földön a szórólap amin Giovanna van rajta és az Ex-Cop szociális segítő cége
- Bag of Oxidado - a droglaborban a rezsó mellett az asztalon lévő koksz
- Upper Gang Spray - a droglabor és a tűzijátékunk után pont szemben a falon lévő "COMANDO SOMBRA" grafiti
- SAWN-OFF 3/3 (cső) - lejutunk egy alsó udvarra, ahol minden irányból lőnek + molotov koktél repül felénk, bal oldalon a falon egy nagy fekete CS felírat, itt a tovább menő lépcső melletti részen a földön
CHAPTER VIII. - AIN'T NO REPRIEVEMENT GONNA BE FOUND OTHERWISE (New York DC, a temetőben irány a maffiózó papa felé)
2 fegyver (Auto 9mm / 608 Bull) / 3 infó
- Auto 9mm 3/1 (váz) - a kilőtt autós után az dupla íves lépcsős kompozíció aminek a tetejéről egy gránátos lövöldözget, itt lent jobbra lévő kripta előtt a földön
- Valerie's Tombstone - ha túljutottunk a gránátoson, a temetőben mielőtt átmennénk a következő részre, a jobbra lévő területen egy sírkő, aminek a tetején egy korsó van (korrupt Valerie Winterson nyomozó sírja)
- 608 Bull 3/1 (marok) - a hely ahol az autók között vagy 9 tag beszélget, ettől jobbra a VAN mögött lévő macskakőves fordítóban a földön
- Auto 9mm 3/2 (tár) - ha a menekülő társunk után bementünk az ajtón és szemben lesz egy nem működő vízesés itt a jobb oldali folyosó legvégén
- 608 Bull 3/2 (váz) - bejutva a nagy kőralakú területre, a középen lévő kupola alatt a sír mellett a földön
- Nicole's Mausoleum - a kör alakú területen a hamvasztottak sírfala előtt lent lesz egy mauzoleum (tetején HORNE), ahol Nicole Horne fekszik (ő rendelte el Payne feleségének a megölését)
- Vinnie's Tomstone - ha a lapáttal leütöttük a tagot, akkor a jobbra lévő sírkő (Vincent Gognitti)
- Auto 9mm 3/3 (cső) - a lapát leütős rész után lefelé menve a balra lévő raktárban hátul a beugróban a földön
- 608 Bull 3/3 (tár) - a templomban a pulpitus előtt a földön
CHAPTER IX. - HERE I WAS AGAIN, HALFWAY DOWN THE WORLD (falava és a rendőrök)
2 fegyver (DE.50 / M972) / 3 infó
- Dead Gang Members - az első házba belépve az ajtónál fekvő hulla
- DE.50 3/1 (tár) - ahol a zsaruk éppen betörnek egy házba a felső ajtó a párkányra kimenekülő tagot meg elkapják majd lelövik, itt a párkány alatt a földön
- Dead UFE Members - ha leszedtük az első 5 zsarut, akkor a szűk sikátor rész előtt jobbra a földön lesz egy halott zsaru akit nem mi lőttünk le
- M972 3/1 (tár) - belépünk egy lakásba ahol az ijedt nő menekülni kezd és szól a magnó, itt a mellék helységben a földön
- M972 3/2 (váz) - a kapun átlépve (még a zsaruk által kivégzendő tag előtt) a sarokban balra
- Dead Residents - a zsaruk által kivégzendő piros gatyás tag
- DE.50 3/2 (váz) - a videó után amiben a zsaruk a konvojban kísérik a gangtagokat majd a 2 menekülőt lelövik az itt lévő füves résznek a bal oldalán, a végén a 3 terepgumiknál a fűben
- M972 3/3 (cső) - az előzőtől nem messze a füves rész után balra be hátra a beugróban a földön
- DE.50 3/3 (cső) - amikor megvolt a kerítésen átmászkálós rész és a pallón lévő 2 zsarut leszedtük, meg a másik hármat is, a pallón átmenve pont szembe lévő rácsos helységbe balról a rácsos kapun be, a sarokban a földön hever
CHAPTER X. - IT'S DRIVE OR SHOOT SISTER (buszmegálló és környékének meggyalázása)
2 fegyver (FAL / M4 super 90) / 2 tárgy
- FAL 3/1 (váz) - a busz amiben az egész lövöldözés kezdődik utáni 2. buszban bent
- Office Newspaper - a pályaudvaron balra a kapunál lévő irodában a pulton
- M4 super 90 3/1 (cső) - bent az épületben az első részen a targoncánál lévő szerintem festőraktárban
- M4 super 90 3/2 (tus) - bent az épületben a 2. támadósor után a busz mögött a falnál lévő szerelőasztalon
- FAL 3/2 (cső) - amikor a leengedett lépcsőn felmentünk a következő helységben az 5-6 tag lelövése után a lépcsőn lemenve a buszban hátul
- M4 super 90 3/3 (váz) - ha a csaj kinyitotta a következő ajtót, fel a lépcsőn az irodákhoz, a jobb hátsó üvegfalú irodában az asztalon
- Ad Campaign Poster - abban az irodában ahol az ajtónyitó gomb van, az előtte lévő falon jobbra a választási plakát (Camila Machado)
- FAL 3/3 (tus) - abban az irodában ahol az ajtónyitó gomb van az asztal takarásában a földön
CHAPTER XI. - SUN TAN OIL, STALE MARGARITAS AND GREED (panamai sétahajó)
2 fegyver (Super Sport / AK-47) / 8 infó
- Notes on Max - ha kiléptünk a kabinunkból a szemben lévő Marcelo lakosztályában a sárga cetli az asztalon
- Passos's Bed - a kabinunk utáni Passos kabinjában a megvetetlen ágy
- Super Sport 3/1 (váz) - a konyha után a hűtőhelységben a sarokban a földön
- Blood Trail - a hajó végén ahol a jetski-k után a fa padlón a vérnyom
- Super Sport 3/2 (tus) - fel az első lépcsőn, a jobb oldali korlát végében
- Discarded Newspaper - moziszobában a körasztalon lévő újság
- Pried Wall - a moziszobában a szétbontandó fal
- Daphne's Passport - moziszoba után az első ajtón jobbra be Daphne's a hajótulajdonos kabinjába, az asztal mögött a földön az útlevél
- Daphne's Jewellery Box - moziszoba után az harmadik ajtón jobbra be, lesz 3 katona, a fürdő ajtaja mellett a szekrényen az ékszerdoboz
- AK-47 3/1 (tus) - ha feljutottunk a hajó felső részére, átmentünk az automata ajtón, mielőtt kilépnénk az orr részre az irányítóhelység szerűségben balra a falon lévő szakadt kapitányos képet lőjük le, a mögötte lévő széfben
- AK-47 3/2 (váz) - már a parton amikor a toronyban lévőket kilőttük, akkor ne menjünk be hanem forduljunk vissza és a kis épület mellett a daru lábánál a földön
- Super Sport 3/3 (cső) - a főépülettől jobbra a lépcső lábánál
- AK-47 3/3 (cső) - a főépületben a pulton lévő kapcsolóval kinyitjuk a rácsot, felmenve az első lépcső jobbra lesz egy terasz, lefelé menő lépcsővel, ennek a lépcsőnek a fordulójában
- Visitor centre Display - a zöldes részen fent a 2 álló szobor
CHAPTER XII. - THE GREAT AMERICAN SAVIOR OF THE POOR (San Paolo és a romos szálló)
2 fegyver (RPG / FMP G3S) / 6 infó
- Gurney - ahol a kemence van, a véres betegszállító kocsi
- Ammo Crate - a kemence után átmenve az ajtón a balra lévő első rácsos raktár végében lévő löszeres láda
- RPG 3/1 (cső) - felmenve a lifttel az első csata helyszínén a balra lévő első helységben a földön
- FMP G3S 3/1 (tus) - átmenve a sárga kapun amit kapcsolóval kell kinyitni a folyóson szemben a gurulós szekrény mögött a szőnyegen
- Passos' ID - Passos igazolványának másolata az előbbi újságcikkekkel kidekorált fal előtt a földön a szék alatt (zöld karika)
- Wall Photos - leomlott résznél felmászva a jobbra lévő ajtón be, a falon lévő újságcikkek (piros karika)
- RPG 3/2 (lőszer) - a túszok kiszabadítása előtt a folyóson lesz egy berobbantott fal jobbra, ezen belépve a fürdőkád előtt a földön
- FMP G3S 3/2 (cső) - lifttel felmenve az üveg ajtó előtt (medence partján) beszélget 3 tag, de még itt bent a pult mögött a földön
- Newspaper Article - medencés rész után a bár szerű épületrészen a bal oldali pulton lévő újság
- FMP G3S 3/3 (távcső) - az építési területen aminek a végén van a raktár a bombákkal, itt jobbra középen a pizzadobozos kábeldobnál lévő fotel mögött a földön
- Donatation Receipt - bent a raktárban ahol a bombákat felvesszük a jobb szélső polcon lévő papírfecni
- RPG 3/3 (váz) - a 2 mesterlövész leszedése után be a sárga rácson, a jobb szélen kint a párkányon
CHAPTER XIII. - A FAT BALD DUDE WITH A BAD TEMPER (San Paolo rendőrség)
3 fegyver (MPK / LAW / G6 Commando) / 7 infó
- MPK 3/1 (cső) - ha megkaptuk az irányítást át a rácson, rögtön a balra lévő érdekese rácsos cella (amiben egy akasztott hulla is van) ajtaján valami tálcán
- LAW 3/1 (váz) - követve a vérnyomokat a fürdőben a tus alatt
- Tourist - az első cellás részen ahol 2 cellaajtón át is tovább lehet menni a folyosóra, itt balra menve a zsákutcában a rács mögött a strip báros ismerős amcsi turistával találkozunk, vele kell dumálni (előfordul, hogy nincs a helyén)
- Prison Log - ha bejutunk abba a terembe ahol kikapnak a drogkereskedők és lenyomtuk a 4-5 zsarut, akkor a hátsó helységben jobbra az asztalon lévő laptop
- LAW 3/2 (tus) - ha kilőttük a páncélautót és bementünk alá a garázsba a bal oldalon lévő kuka mögött a földön
- G6 Commando 3/1 (tus) - ha kimentünk a rövid udvarra ami balra menve a konditerembe vezet a jobbra lévő palánk mögött a földön
- MPK 3/2 (tus) - a konditermen belül a balra lévő férfi mellék helységben a tusolóban
- G6 Commando 3/2 (cső) - a konyhában a pultba berakva
- Promissory Note - a konyha mellett az üvegfalú irodában a 2 PC között az asztalon a csekk
- MPK 3/3 (váz) - a helység ahol nagy levelű növények vannak, a bal oldali hosszúkás helység végében a vetítővászon alatt az asztalon
- G6 Commando 3/3 (váz) - a területen ahol az előző fegyverdarab volt a jobb oldali részen a recepciós pult mögött a földön
- Political Folder - az irodarészen (középen fakkok, szélső részen üvegfalú irodák) a jobb oldali középső / 2. irodában a laptop mellett
- File On Da Silva - az irodarészen (középen fakkok, szélső részen üvegfalú irodák) a szemben lévő "Policia Da Cidade" felíratnál lévő irodában a laptop mellett
- Slideshow - lesz egy előadói terem sok székkel, a pulpitusban lévő laptopon a slideshowt végig kell lapozni
- Flak Vest - az ARSENAL utáni részen ahol meg kell nyomni a kapcsolót az ajtó kinyitásához itt az állványon a golyóálló mellény
- LAW 3/3 (rakéta) - a lőtéren a bal oldali zsákok mögött a földön
CHAPTER XIV. - ONE CARD LEFT TO PLAY (San Paolo reptér)
2 fegyver (RPD / Rotary Grenade Launcher) / 1 infó
- Rotary Grenade Launcher 3/1 (tus) - a futószalagon maradva pont az alkatrész alatt kötünk ki, de felvenni nem tudjuk, ehhez fel kell menni a felső függőfolyosóra és a végén a korláton átmászva kell elérni
- Rotary Grenade Launcher 3/2 (tár) - a futószalagos részen ha felmentünk a függőfolyosóra a kijárattól jobbra lévő kétszárnyas ajtón át tudunk odasétálni
- Ex-cop - a csomagszállító rész után a folyóson lesz 3 zsaru, utána jobbra kanyar, itt megint 2 zsaru, és a jobbra lévő WC-ben immáron sokadszor az amcsi zsaruba botlunk
- Rotary Grenade Launcher 3/3 (cső) - még mindig a mellék helységben a tusolóban
- RPD 3/1 (tus) - ha bejutottunk az utasváróba, balra fent a függőfolyosó ezen végén a földön
- RPD 3/2 (váz) - utasváróban az elválasztó fal után balra lévő kijáratnál a pult mögött a földön
- RPD 3/3 (tár) - a szerelvény amibe átugrunk annak a másik végében a sarokban a földön
Visszatérés a Kezdőlapra