MAFIA 2 - Joe's Adventures: Playboy magazinok (írta caprine)


A playboy magazinokat a küldetéseink során találhatjuk meg, összesen 19db van belőlük, és 28 db küldetésünk van. Viszont eltérően az alap játéktól, itt egyes újságok már a kezdeteknél is a helyükön vannak, és esetenként a küldetést sem elindítani, csak oda kell menni és felvenni. Ilyen a két mentőhelyen lévő újság, vagy a HIGHWAY RACING feladat kezdőpontjánál lévő. A másik (nagyobbik) rész sajnos zárt helyen van, ahova csak a küldetések során juthatunk be. A küldetésekhez nem szükséges ezek a felszedése, csak a 100% eléréséhez, amibe a 19 darab újság 10%-ban számít bele, magyarán az utolsó küldetés után még 90%-on fogunk csak állni!

Jelen leíráshoz készült egy térkép. A sorszámozása abban a sorrendben történt ahogy egymás után jöttek a küldetések, ezért tűnik kesze-kuszának ha rátekint az ember, hiszen hol itt, hol meg a pálya másik végén kaptunk feladatot. Ráadásul mivel az esetek nagy többségében a kiindulási pont eltér attól ahol a feladatot magát kell végezni, illetve ahol a magazin is van, ezért van az a sok vonal a térképen, hogy itt indul, de amott van a szajré. Amelyik küldetésnél nincsen magazin, ott nincs is vonal, csak a kiindulási pontot jelöltem, például a 22-es feladatnál. Az első feladatnál (Whitness - Frozen Memory) kicsit kesze-kusza a jelölés, mert bár a feladat a vasútállomáson kezdődik, és onnan megy át a gátnál lévő hajótelepre, a kiindulási pontot mégsem a vasútállomáshoz tették a pályatervezők, hanem a gát végére, és mivel mindkét helyen van újság, ezért 2 vonalat is kellett húznom. Kivétel is van, mert a 10. küldetésnél amikor Charlie autóját kell visszalopni akkor a vonal a kiindulástól nem az autó helyéhez húztam hanem a magazin helyéhez, ami egyébként útba esik. Minden feladatot jelöltem a térképen, de a listában természetesen csak azoknál van kép is, ahol magazin is van/volt. Lehetett volna úgy is csinálni, hogy sor folytonosan ment volna a számozás, de ez csak akkor lenne hasznos, ha már valaki végigcsinálta a játékot, és az összes küldetés kinyílt a számára. Vagy lehetett volna a magazinok sorszáma alapján is csinálni a listát, bár ennek lenne talán a legkisebb értelme, pláne egy 19-es tételnél. FONTOS HIBA, HOGY A KORAI A PATCH FELRAKÁSA ELÖTTI VERZIÓNÁL ÖSSZE-VISSZA VANNAK A MAGAZINOK!

Az összekevert magazinoknál a lista röviden:

Mentések helye Windows 7 esetében:
c:\Users\...profil...\AppData\Local\2k Games\Mafia II\

Néhány hiba a játékban:

Achievement Description

Új dolgok a Joe's Adventures DLC-ben




A FELADATOK VÉGIGJÁTSZÁSA


térkép a kiinduláshoz


  1. M1 - WHITNESS - FROZEN MEMORY: Az első nem hivatalos küldetésünk. Menjünk el a benzinkúthoz, videó, a tag menekül, követjük, elkapjuk, infó. Ez alapján megyünk tovább a pályaudvarra, az itt lévő pali is menekül keresztül a pályaudvaron, elkapjuk, újabb infó. Keressünk egy telefon fülkét amiből hívjuk fel Luca bátyót. Innen menjünk a városi rendőrparancsnoksághoz, kövessük a zsarukat előbb gyalog, majd kocsival, át az új pályarészre, gát, majd a hajótelep következik. A kapu zárva, ezért jobbra menjünk le a partra majd a jégtáblákon át a telepre. Innen lopózkodás az utolsó helységig ahol a tanú is van, aki útba kerül az üssük le, a tanú menekül, elkapjuk/kinyírjuk. Az első tagot simán el lehet kapni, a 2-at is de vízbe is lökhetjük, utána a parton géppisztollyal ácsorgót amikor megy felfelé a lejtőn akkor tudjuk utolérni és leütni, vagy amikor lefelé jött és megállt. A raktárban bent lévő 2 tag már bonyolult lenne, a bent lévő vitorlástól jobbra a ládákon menjünk fel a padlásra, pallókon át a másik oldalra és ekkor tudjuk a mostanra szétvált 2 tagot egyesével elkapni. A következő magányos tag is elkapható, vagy itt a bal oldalon lévő ládákon mászhatunk fel és körbe, ki az udvarra, a sarkon lévő helység ablaka előtt el, és a végén lévő 1 szál legényt kell már csak elkapni, majd a zár feltörése után jöhet az autós üldözés a befagyott vízen. Elég gáz a jégkorcsolya autóval, meg kicsit csal is a gép. Finom gázzal és óvatos kormánymozdulatokkal menjünk, a gátnál mielőtt a jégre ugornánk lassítsunk mert túl fogunk csúszni! Ha nem ismerjük az útvonalat akkor kövessük a térképen lévő piros vonalat, ami nem a legrövidebb út, de legalább biztonságos. Ha már van rutinunk akkor megtaláljuk a levágásokat, az ugratókat amikkel át tudjuk ugratni a lékeket és utol tudjuk érni a tagot. Ha tudjuk akkor lökjük bele valamelyik lékbe a tanút, ha nem akkor a városban az alagút után álljunk be elé keresztbe és lőjük fejbe. Itt egy jó nagy búg szokott lenni, ami a patch után is megvolt. A város előtt mikor kijövünk az alagútból akkor itt előfordul, hogy beleakad a járművűnk valami láthatatlan dologba és porrá törik. Volt amikor én mentem bele, volt amikor a célpont zúzott bele. Vissza a városban Lucához, onnan haza, Henry telefonál, hogy meneküljünk el, így 5 évre eltűnünk a városból. 5 év múlva újra a pályaudvaron, Tony haverunk fogad, tutorial, bunyó 2 taggal a bejáratnál, kocsiba be, haza, ennyi. Playmate 3 itt a vasúti állomáson, a lépcső amiről a vagon tetejére ugrott a menekülő tag, ezen lépcső alatt a földön, bármikor felvehető amikor erre járunk, akár akkor is amikor hawaii ingben az 5 év szabiról visszatérünk. Playmate 1 a hajóépítő telepen az utolsó előtti sarok helységben lesz ahol a sok őr is van, bent a zöld asztalon.

  2. M2 - GOING OUT OF BUSINESS: A következő gyakorló feladat néhány autó megrongálásából áll. Menjünk el Millvillie-be, szedjük le az őröket, a garázsban lévő 4 autót kell felrobbantanunk, amit úgy tudunk leegyszerűsíteni, ha szemben kicsit balra lévő gáztartályt szétlőjük, a robbanás pedig elintézi a többit. Utána menekülés, ha elég gyorsak vagyunk akkor megléphetünk az utóvéd megérkezése előtt. Ezek után 2 mission lesz elérhető: M (Marty) Skunk In The Trunk és a T (Tony) Limo Movin'. A Playmate 4 a garázsban a balra lévő autó mögött a földön van és persze még a robbantás előtt fel kellene venni!

  3. M3 - SKUNK IN THE TRUNK: Mivel az M közelebb volt mint a T ezért ezt vettem sorra. Egyszerű feladat, Marty háza mögött lévő taxit kell elvinni Bruno roncstelepére és bezúzni. Valószínűleg kapunk némi rendőri kíséretet, de egy pici szerencsével könnyen megcsinálható. Ha megvan akkor 3 feladat lesz elérhető, a már előbb is meglévő T Limo Movin', B (Bruno) Wheels Of Evidence, M Saving Marty. A Playmate 5 a Brunó telepén a présgép mellett van a földön, vagy a lépcső alatt elmenve vagy hátulról lehet odajutni.

  4. M4 - SAVING MARTY: Mivel közel volt, innen megint Marty küldetését választottam. Menjünk el a közeli metróállomáshoz, az autóval közel álljunk a lejárathoz, és le a peronhoz, némi harc. Menjünk Marty testéhez és húzzuk a lépcső felé, itt megint harc, fel a lépcsőn megint néhány arc, majd fel az utolsó lépcsőn az autóhoz, irány El Greco az orvos. Felszedtem némi körözést ezért ruhacsere, maradt 2 mission (T Limo Movin', B Wheels Of Evidence), amiből a Brunó-é volt közelebb, ezért odamentem tovább. A Playmate 8 a metróállomáson a peronnak a lépcső felőli végében át a rácson, és a végén egy ládán.

  5. M5 - WHEELS OF EVIDENCE: Brunó-nak egy autót kell ellopnunk a rendőrség udvaráról, 2 zsaru is őrzi, simán beengednek, oda is mehetünk az autóhoz, de persze rossz néven veszik amikor ellopjuk. Jó kis meccs kezdődik, Diamond Motor's-nál szemből mentem fel az autópályára, hogy rövidítsek, félidőre el is lehet érni Brunó roncstelepére, és ha nem vettük fel a SKUNK IN THE TRUNK küldetés végén akkor most is felvehetjük a Playmate 5 magazint a présgép mögül. Maradt Tony 1 küldetése a Limo Movin' és mellé jött a T Smugglers' Luck.

  6. M6 - LIMO MOVIN': El kell egy autót lopni a csóró Hillwood környékről, ehhez előtte mossuk le a priuszunkat már ha van és szerezzünk egy tiszta de gyors verdát mivel időre megy és át kell menni a város másik végére majd vissza. Ha odaértünk akkor lopjuk el az autót, ha mákunk van akkor nem lesz zsaru a környéken és csak az örökkel kell harcolnunk. A fehér bálna meglepően jól megy, ha túlságosan megrongáljuk akkor el kell vinni valamelyik szervizbe (ami plusz idő), de ilyenkor az úti cél is átvált a legközelebbi szervizre, kis karcolások azonban lehetnek az autón, az nem számít. Marad 1 küldetés, T Smugglers' Luck.

  7. M7 - SMUGGLERS' LUCK: Egy aranyszínű autót kell ellopni ami a dokkból indul és van egy kísérő autója is. Tök felesleges velük harcba keveredni és üldözni, meg lökdösni. Menjünk a dokkhoz és a széles uton megállva géppisztollyal a kezünkben várjuk a megérkező autókat. Mivel nem golyóálló, álljunk az út közepére és a szembe jövő autó sofőrjét lőjük fejbe. Után beszállás és vigyük a járművet a kijelölt garázsba, akár félidő alatt is megvagyunk vele. Egy új küldetés a barna/arany T Connection a dokkban.

  8. M8 - CONNECTION: Egy fegyverekkel megrakott vasúti szerelvényt kell ellopni Tony kollégával a dokkban. Nem megy időre! Rakpart, némi harc árán bejutunk a raktárba, ha ott is tiszta lett a terep menjünk oda Tony-hoz aki elküld a mozdony elejéhez, a bal első kerekénél a fékező bakot vegyük ki, utána a fent lévő függő folyosón a kapcsolóval nyithatjuk ki az ajtót aminek hála megint jön egy támadó hullám. Ha őket is lenyomtuk akkor végre elindul a vonat, amiről a bárba kerülünk. 3 új feladat G (Giuseppe) Old Mans' Perils, E (Eddie) A Lesson in Manners, E Send a Message. Mivel Giuseppe volt a legközelebb, innen oda mentem. A Playmate 7 a függő folyosón ahol a kijárat kapcsolója is van a földön hever.

  9. M9 - OLD MAN'S PERILS: Egy jó kis időre menő feladat, Giuseppe 3 barátját kell riasztanunk. Szinte teljesen mindegy milyen sorrendben haladunk. Egy közepes sebességű autóval is könnyedén teljesíthető, sőt talán még egy teherautóval is. Nekem pechem volt mert 1 alkalommal egy majdnem üres tankkal indultam neki, újra kellett játszanom:))) A meglévő 2 E mellé egy új G Charlie's Car küldetés került.

  10. M10 - CHARLIE'S CAR: A duzzasztógáttól kell ellopni egy őrzött kabriót (ISW 508), majd a világ másik végére elfurikázni vele. Fontos, hogy így is-úgyis lesz rajta néhány horpadás, de ezeket a célpontnál lévő garázsban ki tudunk majd javítani. Maradt a 2 E küldetés és az új G Bomb Under The Seat. A Playmate 2 a gátnál van, de elég messze a cél területtől. A gáton 2 toronyszerűség van, ha sorba megyünk akkor az elsőre amire a rámpán lehet felsétálni annak a hátoldalán lesz, a másik toronynál várnak minket az örök. Bármikor felvehető amikor erre járunk, akár a Witness Frozen Memories küldetés során is.

  11. M11 - BOMB UNDER THE SEAT: Ez egy jópofa pálya, ami alapvetően anyázásba mehet át, mert ennyiszer szerintem egy pályát se kezd el az ember mint ezt az egyet. A cím mindent elárul, nekem a Speed című film ugrik be róla, de ott busszal követték el ezt az akciót. Szerencsére ennyire nem csesztek ki velünk, és egy sportautót kell elvezetnünk a célba, aminek az ülése alatt ketyeg a kis aranyos, mihelyst elindultunk beélesedik, és felrobban ha 35mph alá esik a mutató 3 másodpercnél hosszabb időre. A kanyarokat minél nagyobb íven kell venni, jobbra a bal oldalról kell kanyarodni, ennyi a trükk és ha éppen mákunk van és nincs senki aki útban lenne akkor kész is. Arra kell menni amerre a piros vonal is mutatja, egyenesen, jobb, bal, jobb, bal, végig a park mentén, bal, majd jó nagy íven be az udvarra, ahol lassítás nélkül menjünk át a P betűn, nem kell megállni! Még mindig maradt a 2 Eddie küldi és jött egy új Charlie féle Can't Stop Me Now.

  12. M12 - SEND A MESSAGE: Mivel már egy ideje 2 Eddie küldetésem is volt ezért elkezdtem ezeket, első a keleti lett. Ez egy szimpla feladat, amit a mólon tudunk felvenni. Utána irány Henry fegyver boltja, megkapjuk a bombát, vásároljunk is be ha már itt járunk. Menjünk el a helyszínre, tegyük fel a bombát majd menekülés, ennyi. Utána marad az 1 E, 1 C küldetés. A Playmate 12 Harry épületében ahova a bombáért megyünk a folyóson a kanyarban lévő ládán.)

  13. M13 - A LESSON IN MANNERS: Fel kell mennünk az elit környékre és az épületbe belógva el kell páholni 2 tagot. Maradt 1C + egy új E Gunrunning. A Playmate 10 a teraszon lesz ahol a 2. fickóba botlunk a napozóágy mellett a földön.

  14. M14 - CAN'T STOP ME NOW: Mivel tök közel volt az előzőhöz ezt a Charlie küldetést választottam. Egy fék nélküli tuningolt halottaskocsi ellopása, majd legurulás a hegyről (planetárium) a város másik végébe a cél. Maradt 1 E és egy új C Greaseball's Arena küldetés.

  15. M15 - GREASEBALL'S ARENA: A greaseball banda törzshelyénél kell egy 3 körös verekedésben részt venni, aminek eredményeképpen kapunk egy csukot tetős fekete alapon fehér csíkos tuningolt verdát, amit persze még le is kell szállítani a város másik végére, ráadásul minél kevesebb karccal és időre is megy de zsarukat se kellene felcsípni közben. Maradt 1 E + 1C Highway Racing. A Playmate 14 az arénától dél-keletre lévő raktárépület előtti beton placc végén a földön hever.

  16. M16 - GUNRUNNING: Fel kell venni egy fegyverekkel megrakott teherautót, majd a rajta lévő árut 3 tetszés szerint választott kereskedőnek eladni. Egy dologra kell csak vigyázni, hogy ne kössünk bele senkibe, mert baromi lassú a verda, és nehéz vele menekülni. Ráadásul az eladás után sem lehet kiszállni belőle, és lecserélni egy gyorsabbra, hanem ezzel kell a célba is elmenni! Maradt 1 C + új E Stoolen Goods.

  17. M17 - STOLEN GOODS: Egy páncélozott autót kell visszaszereznünk és elvinni a nagyon közeli garázsba. Ha elindult az autó akkor már grízes megcsinálni, ezért még az elején ajánlott lelőni a sofőrt és akkor nincsen gond. 1 C + új E Supermarket.

  18. M18 - HIGHWAY RACING: Egy tök egyszerűnek tűnő feladat, kapunk egy izomjárgányt és körbe kell menni vele a pályán, majd a kiindulás pontra megérkezni. Arra kell vigyázni, hogy ne zúzzuk meg a technikát, mert elég hosszú a táv, és kerüljük a zsarukat, illetve az autópályán ne törjük át a korlátot, mert akkor bukta. Nem könnyű, mert nagyon időre megy, ezért nagyon kell sietni! Maradt az Eddie Supermarket feladata. A Playmate 13 a felveendő autó mellett a zöld kukánál a földön hever, bármikor amikor erre járunk felvehetjük.

  19. M19 - SUPERMARKET: Az emlékezetes szupermarketes pénzrablás amiben a kiállított tűzpiros autóval kell elmenekülni. A szokásos fedezékről fedezékre haladás, őrök nyirbálása, majd menekülés. Két új feladatot kapunk R (Rocco) Bet on That, és R Hit Contract. A Playmate 11 miután a társunk (Tony) kifosztotta a mackót és átmentünk a szomszédos szobába az asztalon lesz.

  20. M20 - BET ON THAT: Egy emlékezetes néger bukméker követése az újságárustól a gettóba. Elméletileg ránk akarják erőltetni a gyalogos követést de autóval is lehet őt követni csak mindig a megfelelő helyen kell megállni. A végén megszerezhetjük az egyedi autóját amire csak ez az 1 esélyünk van egy Delizia Grandamerica. Maradt 1 R küldetés. A Playmate 15 újság ott lesz ahol a buki megáll az autóval, közvetlenül mellette lesz egy nyitott ajtó, és azon bemenve vagy 2 méterre a földön.

  21. M21 - HIT CONTRACT: Egyszerű feladat, fel kell menni a lépcsőn a tartály tetejére, majd egyedül 1 embert a megjelölt árulót kell lelőni, és futás a lépcső mellett lévő pontig. Újabb Rocco küldetést kapunk a In The Shadows képében. A Playmate 16 a tartályról amiről a lövést leadjuk is jól látható, az épület sarkán a rácsos rámpán.

  22. M22 - IN THE SHADOW: Lopjunk egy taxit, menjünk el az árulóért és vigyük el a Lincoln parkba, követni, majd kivégezni a társaival együtt. Akármit csinálunk a végén kiszúrnak, kicsit olyan mintha inkább nekünk lenne csapda állítva. A fuvarnál arra kell csak vigyázni, hogy ne ijesszük meg a csókát, tehát semmi ütközés vagy gyalogos gázolás.

  23. M23 - PIECE OF CAKE: Irány az emeletes garázs, a bejáratnál a lépcsőn menjünk fel gyalog a tetőre, és törjük fel a célpont ajtaját. Ahogy elindulunk, rögtön megjelenik néhány ellenlábas, én kuszáltam, odébb mentem nem a kocsimat lőjék szitává, majd telibe nyomtam az autójuk tankját, a maradékot leszedtem. 1 szinttel lejjebb mentem, itt is az egyik tank volt a célpont, majd a másik autóval odébb álltam mivel nem fértem el. Onnan le a földszintre, itt a kijáratnál volt néhány célpont, majd a garázsból kihajtva is kaptam 2 autónyi gang tagot. Mentem a célpont felé, majd a szerelő műhelynél megálltam, az ide megérkező tagokat és rendőröket lelőttem, bementem, legalizáltam az autót, festés, rendszám csere, javítás, tuning, majd immáron zavartalanul elmentem vele a célba. A Playmate 17 a garázsban van, ha bementünk az ajtón akkor a jobbra lévő lépcsőn menjünk kicsit lejjebb és a kanyarban a földön.

  24. M24 - CATHOUSE: A mészárlás a bárban, majd megtorlás az építkezésen. A Playmate 18 első ahogy a bárban átmentünk a legelső 2 szárnyas ajtón, a következő előtt jobbra lévő vörös bőrkanapén. A Playmate 19 már az építési területen, a legfelső szinten ahol a tag a lépcső tetejéről lövöldözget minket a korlátnál a földön hever.

  25. M25: A Playmate 6 - Greenfield House az észak-nyugati részen lévő házban (Vito háza, ami később le fog majd égni) az asztalon.

  26. M26: A Playmate 9 - a dél-keleti házunkban (Marty lakása) a konyhaasztalon




Ugrás a Wanted Poster-hez
Visszatérés a Kezdőlapra